لباس تاناکورا مهاباد
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع لباس ورزشی استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با خرید لباس کیلویی یا تکه ای کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک بچگانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
جهت ثبت سفارش، خرید، دریافت مشاوره ، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل بفرمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
بازار تاناکورا در طول سال پذیرای مهمانان از سراسر کشور خصوصاً تهران، کرج، تبریز، اصفهان، ارومیه، سنندج، کرمانشاه و سایر شهرهای کشور می باشد. لباس های تاناکورا برای فصول مختلف بوده و در این بازار به فروش می رسد.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در پوشاک استوک به صورت کیلوی اجناس بد مدل و ضایعاتی وجود دارد و این اجناس همراه عدل ( بسته ) برای خریدار ارسال می شود ولی در فروش تکه ای پوشاک معیوب و بدمدل حذف شده اند.
در فروش تکه ای به راحتی می توان تصاویر اجناس را برای مشتری ارسال نمود ولی در فروش کیلویی فقط چند تصویر جهت نمونه ارسال می شود و خریدار باید به این تعداد تصاویر و صداقت فروشنده اعتماد نماید.
دسته ای از پوشاک استوک :
کمربند استوک شامل اقلام زیر بوده و جهت ثبت سفارشات و آگاهی از آخرین اخبار و بروزترین قیمت ها و میکس و تنوع محصولات کمربند ، سایز بندی و ... حتما از طریق کانال های مجازی و وبسایت های رسمی کسب اطلاع فرمایید.
کمربند چرم زنانه
کمربند چرم مردانه
کمربند چرم بچه گانه
کمربند فوم زنانه
کمربند فوم مردانه
کمربند فوم بچه گانه
کمربند پلاستیک زنانه
کمربند پلاستیک مردانه
کمربند پلاستیک بچه گانه

سخن آخر مدیر فروش :
هدف مجتمع فروش پوشاک استوک ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد ، فروش ما وابسته به رضایت مشتریان می باشد . هر چقدر مشتریان عمده ی ما از این اجناس نتیجه ی بهتری دریافت نمایند بهتر و بیشتر با ما فعالیت خواهند نمود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir